Op vrijdag 13 september organiseerde Stichting Maximaal Leven opnieuw een informatiebijeenkomst voor potentiële Geluksbrengers en vrijwilligers.

Willy Schuurman, directeur van de stichting, is heel enthousiast:

“Wat een geweldige bijeenkomst vrijdagochtend voor potentiële nieuwe geluksbrengers! En wat een mooie mensen zijn er gekomen. Mensen die de taal van onze stichting verstaan. Ik weet nu al dat hier weer bijzondere en liefdevolle Geluksbrengers bij waren die prachtige, unieke geluksmomenten gaan bezorgen.

Ik herken nu al bij hen de liefde, de zachtheid en de innemendheid die aanwezig is om straks de verpleeghuisbewoners aandacht en betekenisvolle dagbeleving te geven. En op de valreep ook nog een lieve dame die haar talent wil inzetten voor onze stichting m.b.t. administratieve taken.

Haar quote van vanmorgen: “Heb lol in een andere rol.”

Ik wil Joyce Himbrecht, Trees Flameling, Jan Baars en Meik De Raadt heel erg bedanken voor jullie hulp bij deze mooie ochtend! 💚 ❤️ “

Wilt u ook een donatie doen?

Bekijk de mogelijkheden van een abonnement of een eenmalige gift.