Wij zijn de verandering.

Donatie mogelijkheden

Bent u ook zo begaan met bewoners van zorginstellingen? Wij zijn heel blij met structurele donaties, want daarvan  geven wij “geluksbrengers cadeau” aan zorginstellingen. Met uw donatie draagt u direct en structureel bij aan de kwaliteit van leven voor hen!

U kunt op verschillende manieren doneren aan Stichting Maximaal Leven! Kijk hieronder welke wijze het beste bij u past:

Wilt u op uw verjaardag mensen die in een zorginstelling wonen ook een feestelijke dag bezorgen? Dat kan! Meld u aan en doneer rond uw verjaardag uw levensjaren in euro’s aan Stichting Maximaal Leven. Wij zetten ons ervoor in dat bewoners bijvoorbeeld een muzikaal optreden krijgen of samen met een kunstenaar een mooi schilderij maken. Vanuit 9 thema’s zetten we liefdevolle geluksbrengers in voor een fijne dagbeleving op maat. Samen maken we hun leven mooier en wordt uw verjaardag extra feestelijk!

Zo werkt het:

Doneer met een paar klikken uw leeftijd via onderstaand formulier. Vervolgens ontvangt u ieder jaar voor uw verjaardag opnieuw bericht van ons. Op onze website ziet u beelden van wat uw bijdrage voor impact heeft op het leven van anderen!

Een betekenisvolle dagbeleving op maat, in alle fases van het ziekteproces, voor hen die in een zorginstelling wonen … Wilt u met uw bedrijf daar ook aan bijdragen? Wordt dan bedrijfsdonateur. Dat bent u al vanaf € 1000,- per jaar. Deze periode wordt zonder tegenbericht automatisch verlengd.

Met een structurele donatie van €1000,- maakt u grote impact en daar zijn we enorm blij mee! We bedanken u graag persoonlijk voor jullie inzet met een mooi fotomoment, die we graag op onze website plaatsen. Daar ziet u beelden van wat uw bijdrage voor impact heeft op het leven van anderen!

Wilt u €1,- euro partner worden? Vul dan het donatieformulier in en betaal direct €365,-. Deze periode wordt zonder tegenbericht automatisch verlengd. Van uw bijdrage kunnen we mooie geluksbrengersbezoeken realiseren. Wat dacht u van een mobiele dierenboerderij, een (klassiek) concert of een middag onbeperkt verse Goudse stroopwafels bakken? Op onze website ziet u beelden van wat uw bijdrage voor impact heeft op het leven van anderen!

Uw warme handdruk is voor ons van grote waarde. Voor de wekelijkse donatie van € 5,- ontvangt u ieder kwartaal automatisch €65,- doneren. Deze periode wordt zonder tegenbericht automatisch verlengd. Een geluksbrenger vanuit de 9 thema’s zorgt dan voor een liefdevol moment met wezenlijk contact. Dat kan een poppenspeler zijn, een contact ”clown” of een echte (reminiscentie)verhalenverteller. Op onze website ziet u beelden van wat uw bijdrage voor impact heeft op het leven van anderen!

Bij een eenmalige donatie kiest u ervoor om een losse gift aan Stichting Maximaal Leven te schenken. U zit daarna nergens aan vast. Eenmalig doneren kan op veel verschillende manieren. U kiest de manier die het beste bij u past. Dit zijn manieren waarop u eenmalig kunt doneren:

Online doneren

Via ons online donatieformulier kunt u snel en veilig een gift doen, via iDEAL t.a.v. Stichting Maximaal Leven.

Zelf overmaken

Maakt u liever zelf uw donatie aan ons over? Dat kan natuurlijk ook! Ons rekeningnummer is: NL 88 RABO 033 869 81 24 T.n.v. Stichting Maximaal Leven.

Wilt u ons werk structureel steunen? Structureel doneren is simpel en veilig. U kunt maandelijks doneren, jaarlijks doneren kan ook. Volg deze stappen om structureel te doneren aan Stichting Maximaal Leven.

●      Ga naar ons donatieformulier

●      Kies voor een maandelijkse of jaarlijkse schenking

●      Vul uw gegevens in

●      Vul uw bankrekeningnummer in, daarmee geef je ons toestemming om maandelijks of jaarlijks het zelfgekozen bedrag van je rekening af te schrijven.

Wilt u met uw bedrijf of (service)club een cheque aan Stichting Maximaal Leven overhandigen om daarvan mooie geluksmomenten aan bewoners van zorginstellingen te geven? Neem dan contact met ons op want daar zijn we enorm blij mee! We bedanken jullie graag persoonlijk voor jullie inzet met een mooi fotomoment, die we graag op onze website plaatsen. Daar ziet u beelden van wat uw bijdrage voor impact heeft op het leven van anderen!

Een bijzondere manier van nalaten is via een Fonds op Naam. Een fonds kan vanaf een bepaald minimumbedrag worden opgericht bij leven of door middel van een testament. Met het Fonds op Naam kiest u een bestemming voor uw nalatenschap. Denk aan de 9 dagbelevingsthema’s. U kunt zelf een naam geven aan uw fonds, bijvoorbeeld de naam van uw dierbare ter herinnering. Om er zeker van te zijn dat wij het fonds daadwerkelijk de bestemming geven die u wenst, bespreken wij graag vooraf met u de mogelijkheden.

Draagt u met uw bedrijf graag bij aan een betekenisvolle dagbeleving voor mensen die in een zorginstelling wonen? En wilt u méér doen dan een zakelijke donatie? Dan nodigen we u van harte uit om Bedrijfsvriend van Stichting Maximaal Leven te worden. Benieuwd hoe uw bedrijf het verschil kan maken voor bewoners van een zorginstelling? De mogelijkheden zijn divers: van sportieve uitdagingen voor medewerkers tot eigen creatieve acties van jullie teams.

• Sponsorloop
  • Tour on bike
  • Benefietconcert

Neem contact met ons op voor meer informatie. We komen graag langs op jullie georganiseerde evenement om jullie persoonlijk te bedanken voor jullie inzet met een mooi fotomoment. Dit plaatsen we graag op onze website. Daar ziet u ook beelden van wat uw bijdrage voor impact heeft op het leven van anderen!

Bij een erfstelling benoemt u een persoon, organisatie en/of goed doel tot erfgenaam. U kunt in uw testament één of meerdere erfgenamen benoemen en bepalen welk percentage van uw nalatenschap iedere erfgenaam ontvangt. Na aftrek van alle kosten, schulden en legaten, wordt uw nalatenschap verdeeld onder deze erfgenamen. Naast uw geliefden kunt u dus ook Stichting Maximaal Leven tot (mede-)erfgenaam maken.

Warme en maatschappelijk betrokken contacten zoals mantelzorgers, cliëntenraden of medewerkers uit de zorg, bedrijven en ondernemers zijn zeer waardevol voor ons. Het helpt ons enorm bij onze missie: “De kwaliteit van leven vergroten voor mensen die in een zorginstelling wonen”.

Kent u:

• Betrokken mantelzorgers?
  • Cliëntenraden?
  • Gedreven en enthousiaste medewerkers uit de zorg?
  • Maatschappelijk betrokken ondernemers?
  • Sociaal bewogen mensen?
  • Mensen waarvan u denkt dat we er beslist kennis mee moeten maken?

Een legaat kunt u zien als een gift in uw testament. U kunt zo een vast geldbedrag, een huis of waardevolle goederen nalaten aan Stichting Maximaal Leven. Een legaat kan ook een percentage van uw vermogen zijn. Zo kunt u uw familieleden of goede vrienden als erfgenaam benoemen en daarnaast een gift aan Stichting Maximaal Leven nalaten.

Wij zijn nog bezig met de invulling van deze pagina. Wilt u op een van de bovenstaande mogelijkheden doneren? Neem dan contact met ons op!