Je hoeft niet ziek te zijn om beter te worden.

Meld verbeterkansen

Kwaliteit

Stichting Maximaal Leven streeft ernaar u zo goed mogelijk van dienst te zijn op ieder vlak. Dat geldt voor zowel diensten die worden geleverd aan zorginstellingen als voor de samenwerking met ondernemers, donateurs en geluksbrengers. Toch kan het gebeuren dat u een keer niet tevreden bent. Het wordt door Stichting Maximaal Leven zeer op prijs gesteld als u uw opmerkingen of suggesties aan ons kenbaar maakt. Hierdoor kan de kwaliteit van onze dienstverlening, waar nodig, verbeterd worden.

Mail ons verbeterkansen

Wij geloven dat een transparante houding, het delen van kennis en ervaring én het open staan voor verbeteringen ten goede komt aan de samenwerking en aan de kwaliteit van leven voor cliënten en diens naasten. Heeft u een verbeterkans? Meld het ons, stuur een mail naar: info@stichtingmaximaalleven.nl.