Deel van wat u heeft en vermenigvuldig geluk.

Abonnementen

Bent u ook zo begaan met bewoners van zorginstellingen? Neem dan nu een abonnement op “geluksbrengers cadeau” aan zorginstellingen. Met uw abonnement naar keuze draagt u direct en structureel bij aan de kwaliteit van leven voor hen! Vanwege personele tekorten en steeds minder budget voor dagbesteding in de zorg, heeft Stichting Maximaal Leven een duidelijke visie ontwikkeld op betekenisvolle dagbeleving op maat en maakt zich er sterk voor om deze structureel in te zetten samen met vele betrokkenen.

Structurele betekenisvolle dagbeleving met negen thema’s

Wij werken met liefdevolle geluksbrengers die met zorg zijn geselecteerd op kwaliteit en betrokkenheid. Zij zetten hun expertise gepassioneerd en op dienstbare  wijze in. Met tijd voor aandacht geven zij geluksmomenten aan bewoners. Zij creëren fijne ontmoetingen en gebruiken hun expertise (9 thema’s) als hulpmiddel om hen een fijne dagbeleving te geven. Ze bouwen langzaam en respectvol een vertrouwensband op. Dit creëert ontroerende uitwisselingen, verwondering en plezier.

Kies hier uw abonnement:

Kwartaal abonnement (12 weken)

A         € 1.620, –        2 geluksbrengers per week

B         € 3.240, –       4 geluksbrengers per week

C         € 4.860, –       6 geluksbrengers per week

A         € 3.240, –       2 geluksbrengers per week

B         € 6.480, –       4 geluksbrengers per week

C         € 9.720, –        6 geluksbrengers per week

Jaar abonnement (48 weken)

A         €  6.480, –      2 geluksbrengers per week

B         € 12.960, –     4 geluksbrengers per week

C         € 19.440, –     6 geluksbrengers per week

Geef aanvullend een mooi feestelijk evenement aan alle bewoners.

Maak hier uw keuze:

A         € 1.000,-         Mobiele dierenboerderij
B         €    750,-          Muzikale theatervoorstelling
C         €    750,-          Musical door kinderen
D         €    750,-         Goudse stroopwafelkraam (onbeperkt stroopwafels bakken)
E          € 1.000,-        Klassiek concert
F          €    750,-         Roofvogelshow

Wij zorgen ervoor dat de juiste geluksbrengers bij een passende zorginstelling komen en begeleiden het gehele proces.  U krijgt regelmatig een update, foto, of filmpje van deze geluksmomenten of een uitnodiging om bij hen op bezoek te komen. Zo ziet u wat uw bijdrage voor impact heeft op het leven van anderen!